·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

  بـــ ـاران می خواهم


                  آنقدر شدید که...


                                   من و تنهاییم را

 

با خودش بشوید ، ببرد !!!

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:33---6 آذر 1391
سلام وب خوبی دارین به من هم سربزن نظریادت نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سالي
ساعت15:32---27 آبان 1391


miomio
ساعت11:07---27 آبان 1391
اومدم به وبت سر زدم . بيا تو وبم كلي بخند و بازم بخند تا .... .
منتظرم .
http://miomio.LoxBlog.Com


پرنسس
ساعت22:19---26 آبان 1391
پاییز عاشقانه ترین فصل خداست



وقتی



من باشم و خیال تو..



پیاده ، بر مساحت پیاده رو های دنیا..


زهره
ساعت17:08---26 آبان 1391
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------


-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------



-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------



-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-----*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------
آپم زود زود بیا


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:38---26 آبان 1391
وبلاگ زیبایی دارید...
راستی
امتیاز به کلبه یادت نره
انتخاب وبلاگ برتر
برای امتیاز کلیک کنید
مرسی...


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت16:35---26 آبان 1391
خوش امدی به بزم عاشقانه ی ما خوش امدی
شما هم لینک شدین....


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:35---26 آبان 1391

دور بودن از عزيزان مشكل است امتحان باوفايي در جدايي حاصل است كرجه من دورم ز بيشت اي رفيق دوريت دريا و يادت ساحل است


بنده خاکی
ساعت15:35---26 آبان 1391
نسترن عزیزم یه دنیا ممنونم که به من سرزدی...
راستی چشمات قشنگن میبینن...
مرسی...


بنده خاکی
ساعت15:34---26 آبان 1391
ماه محرم رو تسلیت میگم...
توی این ایام به یاد من هم باش...
التماس دعا


بنده خاکی
ساعت15:33---26 آبان 1391
————————————
یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن
تموم حاجتا رو همه از می گیرن
بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه
شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شبای جمعه زهرا زائر این زمینه
سینه زن حسینه ، یل ام البنینه …


بنده خاکی
ساعت15:32---26 آبان 1391
::
چشمان زمین دوباره تر خواهد شد
ماه از سر شب بدون سر خواهد شد
تاریخ دوباره به خودش می لرزد
شق القمری بزرگتر خواهد شد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:28 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ